Sänghantering och hjälpmedelstransporter i samband med övergång från SAPS/Stadsbudskontoret till KHS regi
Sänghantering via SAPS/Stadsbudskontoret; kundorder för sängar/sängtillbehör till och med 29 december för leverans 30 december.
Kundorder för sängar/sängtillbehör som ej levererats till och med 30 december överrapporteras från SAPS/Stadsbudskontoret till KHS för leverans vecka 1.
Det är stängt i webSESAM för att lägga kundordrar på sängar/sängtillbehör den 30 december för att KHS ska kunna förbereda Sesam inför övergången. Kundordrar för sängar/sängtillbehör kan göras i webSESAM igen från 4 januari för leverans enligt körschema.
OBS! KHS önskemål är att alla är så restriktiva som möjligt med att lägga kundordrar på sängar/sängtillbehör under perioden 201221-201229.
Hjälpmedelstransporter från vecka 1 enligt körschema
För att lösa akuta behov kring sänghantering och hjälpmedelstransporter under mellandagarna och vecka 1 ta kontakt med:
KHS Kalmar, enhetschef Anna Malmqvist, 0480-45 28 69,
anna-karin.malmqvist@kalmar.se
KHS Västervik, enhetschef Lena Meijer, 0480-45 28 73
lena.meijer@kalmar.se