
Idag 1 juni flaggar vi med Bosnien och Hercegovinas flagga på Stortorget.
Vi flaggar för att välkomna en delegation från Bosnien och Hercegovina som är på besök.
Delegationen stannar mellan 1 och 3 juni.
Vi hoppas våra gäster får en fin vistelse i Kalmar!